Rekrutujemy – koordynator/ka ds. fundraisingu
Zapraszamy do Drużyny PODAJ DALEJ
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ z Konina – organizacja pożytku publicznego z 20 letnim doświadczeniem w działaniu na rzecz osób z niepełnosprawnością poszukuje koordynatora/ki fundraisingu z min. 3-letnim doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku.
Zakres obowiązków:
– pozyskiwanie funduszy od darczyńców biznesowych i prywatnych;
– kreowanie, rozwój oraz wprowadzanie w życie strategii fundraisingowej, w tym organizacja i realizacja prowadzonych kampanii fundraisingowych oraz inicjowanie nowych;
– wyszukiwanie, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z darczyńcami indywidualnymi i biznesowymi;
– przygotowywanie planów oraz indywidualnych propozycji współpracy dla poszczególnych darczyńców (redagowanie materiałów, ofert partnerskich, listów fundraisingowych itp.);
– ścisła współpraca z Zarządem;
– koordynowanie pracy zespołu fundraisingowego, odpowiedzialnego m.in. za:
* współpracę z mediami
* prowadzenie i rozwój strony www pod kątem fundraisingu oraz mediów społecznościowych
* organizację eventów
* współpracę z darczyńcami (w tym m.in.: obsługa dokumentacji i raportów z zawieranych umów z darczyńcami i partnerami; przygotowanie podziękowań, raportów, newsletterów, automatyzacja itp.).
Wymagania:
– osoba z poczuciem misji;
– doświadczenie min. 3 lat pracy na podobnym stanowisku;
– wykształcenie wyższe;
– wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
– otwartość na kontakty i budowanie relacji;
– bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Word i Excel oraz Canva;
– dużym atutem będzie znajomość obsługi CRM (Salesforce) systemu do e-mail marketingu oraz WordPress;
– znajomość trendów w social mediach;
– umiejętność prowadzenia prezentacji i negocjacji;
– tzw. „lekkie pióro”, w tym także zdolność do przejrzystego raportowania swoich osiągnięć;
– bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
– umiejętność egzekwowania zadań od zespołu;
– odpowiedzialność, skrupulatność, kreatywność;
– zdolności analityczne;
– wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja;
– gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie, udziału w eventach;
– znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie;
– umiejętność współpracy z podwykonawcami.
Co oferujemy:
– energiczny, pozytywny, zmotywowany i otwarty na wyzwania zespół Fundacji;
– praca w organizacji o dużym (20-letnim) doświadczeniu z innowacyjnym podejściem do stawiania czoła wyzwaniom (zamieniamy “nie mogę” na “zrobię to!”);
– laptop i telefon;
– możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów (m.in. udział w konferencjach i szkoleniach).
Etapy rekrutacji:
1. Wysłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: fundacja@podajdalej.org.pl do 31.03.2024 (wraz z klauzulą RODO) wraz z:
– opisem dotychczasowego doświadczenia fundraisingowego, uwzględniającego wymagania tej oferty
– opisem motywacji przyłączenia się do Zespołu Fundacji
-oczekiwaniami finansowymi.
2. Po przejściu pierwszego etapu, zaproszenie wybranych kandydatów/ek do wykonania zadania fundraisingowego.
3. Po przejściu drugiego etapu, rozmowa z Prezeską Zarządu.
W zgłoszeniu proszę dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim liście motywacyjnym, CV i załączonych dokumentach na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Fundację im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ.