Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka poszukuje Managera/ki ds. fundraisingu
Rodzaj pracy: stacjonarna/hybrydowa
Miejsce pracy: Konin
Podróże służbowe/mobilność: gotowość do pracy w terenie (cała Polska) – spotkania z Darczyńcami, udział w wydarzeniach.
Okres zatrudnienia: od września 2024
Wymiar pracy: cały etat
Wynagrodzenie: widełki 5.500-7.500 zł brutto, w zależności od doświadczenia.
O nas
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ z Konina.
Tworzymy świat, w którym osoby z niepełnosprawnością nie czują się ciężarem, pracują, mają swoje pasje, decydują o sobie i są szczęśliwe. Jesteśmy zespołem profesjonalistów, a naszym podstawowym założeniem jest zamiana “nie mogę” na “zrobię to”.
W Fundacji osoby z niepełnosprawnością m.in.:
* zdobywają samodzielność życiową w mieszkaniach treningowych i przygotowują się do podjęcia pracy,
* po wypadkach uczą się żyć w nowej rzeczywistości,
* budują motywację i chęć walki o siebie podczas zajęć sportowych (koszykówka na wózkach, szybownictwo),
* rozwijają talenty artystyczne.
Leczymy uśmiechem – wzorem naszego Patrona.
Wiemy, że Fundacja PODAJ DALEJ, to doskonałe miejsce, aby połączyć pracę z sensem, której efekty można zobaczyć bardzo szybko z możliwością rozwoju zawodowego. Praca w naszym zespole to przestrzeń do samorealizacji zawodowej, bo dosłownie przywracamy ludzi do świata.
Tworzymy zespół osób, które dobrze się ze sobą czują, wspólnie pracują, wspierają się wzajemnie. Lubimy spędzać ze sobą czas także po pracy.
Nasze działania możesz poznać lepiej z Raportów Oddziaływania Społecznego, a nasze pomysły i ich wykonanie na Facebooku.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która systemowo będzie prowadzić działania fundraisingowe na realizację projektów na rzecz osób z niepełnosprawnością i wspierających rozwój Fundacji.
Szukamy osoby sprawczej, samodzielnej i identyfikującej się z naszymi wartościami. Człowieka z poczuciem misji, gotowego do wzięcia odpowiedzialności za rozwój zespołu fundraisingowego oraz potrafiącego panować nad kilkoma projektami jednocześnie. Z pomysłami, lekkim piórem i skupionego na relacjach.
Co jest niezbędne, na tym stanowisku:
* Doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem, szczególnie digital fundraisingiem, lub dziedzinami pokrewnymi: marketing, zarządzanie w sektorze społecznym, komunikacja.
* Umiejętność pisania, redagowania ofert, maili, listów, pism, zapytań oraz tworzenia prezentacji.
* Zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
* Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. m.in. newsletter, zbiórki publiczne i online, direct mailing, współpraca z mediami, wydarzenia, rozmowy telefoniczne).
* Wiedza, jak wykorzystać media społecznościowe w fundraisingu – będziesz ściśle współpracować z osobą odpowiedzialną za komunikację w social mediach.
* Znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.
* Gotowość do ciągłej nauki, wdrażania zmian w organizacji, testowania pomysłów i wdrażania rozwiązań.
* Umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zdolność podejmowania decyzji.
* Umiejętność współpracy w zespole, delegowania zadań i ich monitorowania.
* Wysoka kultura rozmowy, umiejętność prezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych.
* Wytrwałość i elastyczność.
* Język angielski na poziomie komunikatywnym (przynajmniej B2).
* Umiejętność pracy na celach i zadaniach.
* Umiejętność pracy projektowej, osiągania zakładanych rezultatów – własnych i wsparcia zespołu w skutecznym osiąganiu celów.
Wymagania:
* Doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż.
* Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne oraz łatwość pisania tekstów.
* Znajomość środowiska organizacji pozarządowych oraz specyfiki OPP.Opcjonalnie: Znajomość Talentów Gallupa i praca z nimi.
Zakres obowiązków:
* Tworzenie strategii fundraisingowej, planów rocznych oraz koordynacja ich realizacji.
* Tworzenie i prowadzenie kampanii zbiórkowych.
* Tworzenie systemów pozyskiwania i utrzymywania Darczyńców.
* Pozyskiwanie Darczyńców regularnych.
* Koordynacja i udział w wydarzeniach charytatywnych organizowanych przez Fundację lub jej Partnerów – kilka razy w roku.
* Współpraca z prezes Fundacji, oraz zespołem Fundacji.
* Koordynacja pracy członków zespołu fundraisingowego.
* Tworzenie treści fundraisingowych – listów, mail, newsletterów, apelów, próśb, stron internetowych.
* Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Darczyńców.
* Zarządzanie bazą Darczyńców (CRM oparty na SalesForce) – Twoim zadaniem będzie wyciąganie wniosków z prowadzonych przez nas kampanii i ich optymalizacja.
* Koordynacja email marketingu i wysyłek papierowych do Darczyńców.
* Ewaluacja pracy działu i badanie efektywności działań – raportowanie wyników działań bezpośrednio do Zarządu Fundacji.
* Koordynacja poszczególnych narzędzi fundraisingowych (ewaluacja pracy osób odpowiedzialnych za te działania i ich optymalizacja).
Opcjonalnie:
* Wsparcie Zarządu w pozyskiwaniu darowizn od Darczyńców biznesowych.
Czego nie będziesz robić (mamy od tego zespół, a Twoim zadaniem jest skoordynowanie pracy):
* prowadzić grupy aukcyjnej i obsługiwać wysyłki przedmiotów,
* wprowadzać danych do CRM,
* tworzyć grafik (mamy kilka współpracujących osób),
* pozyskiwać partnerów biznesowych, którzy wspierają nasze wydarzenia charytatywne (mamy na to sprawdzony proces),
* roznosić ulotek 1,5%,
* koordynować pracy i działań wolontariuszy,
* obsługiwać technicznie systemu mailowego (choć orientacja w naszych lejkach jest niezbędna),
* zamieszczać materiałów na naszych stronach internetowych,
* tworzyć treści video,
* technicznie obsługiwać platform zbiórkowych, z których korzystamy, między innymi GlobalGiving.
Co oferujemy?
* Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej (w tym roku świętujemy 20 urodziny!).
* Mentoring doświadczonego fundraisera.
* Praca z doświadczonym zespołem specjalistów zajmujących się wsparciem osób z niepełnosprawnością.
* Rozwój w obszarach fundraisingowych, które są naszą mocną stroną: kampanie testamentowe, eventy fundraisingowe.
* Możliwość rozwoju zawodowego, kompetencyjnego i osobowościowego udział w szkoleniach krajowych i międzynarodowych.
* Komputer i telefon służbowy.
* Wynagrodzenie w wysokości 5.500-7.500 zł brutto – w zależności od doświadczenia i umiejętności.
* Forma umowy – jesteśmy otwarci na formę umowy zlecenie, umowę o pracę lub B2B.
* Pracę stacjonarną w biurze w Koninie (lub hybrydowo).
Rekrutacja:
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
* Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co robisz w życiu i dlaczego chcesz podjąć się koordynacji fundraisingu w naszej organizacji.
* Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność. Sprawdzimy Twoje kompetencje fundraisingowe i zarządcze.
* Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań na stanowisku managera/ki ds. fundraisingu.
Harmonogram. W jaki sposób się zgłosić?
I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonasz nas do tego, że to Ty jesteś najlepszym kandydatem na managera/kę fundraisingu w Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ. Będziemy czytać z uwagą.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres zuzanna.janaszek(at)podajdalej.org.pl w temacie wiadomości umieść zdanie: Manager/ka Fundraisingu – rekrutacja.
W swojej aplikacji zamieść zgody na to, byśmy mogli się z Tobą skontaktować, np. korzystając z klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne (związane z kompetencjami fundraisingowymi i zarządczymi).
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z Zarządem Fundacji.
Terminy rekrutacji:
* Do 19.08.2024 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń).
* Termin ustalany indywidualnie, nie później, niż do 20.08.2024 – II etap (zadania praktyczne i teoretyczne).
* 23-27.08.2024 r. – III etap (rozmowa online/telefoniczna).
* 4-6.09.2024 r. – IV etap (spotkanie z zarządem, stacjonarnie w Koninie).
* 09.2024 r. – możliwe rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)