Dyrektor/ka Fundacji
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ działa od 20 lat i stale się rozwija.
Prowadzimy szeroką działalność zmierzającą do maksymalnego usamodzielnienia osób z niepełnosprawnościami. Pracujemy nie tylko DLA Nich, ale WSPÓLNIE Z Nimi. Prowadzimy mieszkania treningowe, rehabilitację funkcjonalną, zajęcia sportowe, arteterapeutyczne, szkolenia, audyty dostępności, warsztaty dla terapeutów, a nawet uczymy latać.
Jesteśmy organizacją pożytku publicznego.
Więcej informacji o Fundacji można znaleźć między innymi na stronie:
https://podajdalej.org.pl/ i kanale https://www.youtube.com/@PodajDalejFundacja
Chcielibyśmy zaprosić do Zespołu Osobę, która ma doświadczenie w zarządzaniu organizacją i finansami, nie boi się nowych wyzwań i jest otwarta na współpracę.
Do jej zadań należeć będzie:
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej Fundacji,
- opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad wewnętrznymi procesami i procedurami dot. zarządzania i finansów,
- udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych oraz raportów,
- udział w przygotowaniu budżetów projektów i planów rocznych, kontrolowanie ich realizacji oraz współpraca z koordynatorami, nadzór nad prawidłowym rozliczeniem projektów,
- współpraca z głównym księgowym Fundacji w zakresie księgowości,
- planowanie pracy zespołu finansowo-księgowo-administracyjnego i nadzór,
- udział i nadzór nad przebiegiem kontroli i audytów projektów oraz ogólnej działalności Fundacji, współpraca z audytorem i grantodawcami,
- kontrola wewnętrzna,
- nadzór nad wewnętrznymi politykami, procedurami, instrukcjami, obiegiem dokumentów i sprawozdawczością Fundacji,
- nadzór nad poprawnością funkcjonowania Fundacji, szczególnie pod względem:
zmian w przepisach dot. funkcjonowania Fundacji, - kontrola płynności finansowej,
- kontrola i zarządzanie majątkiem trwałym Fundacji,
- optymalizacja kosztów,
- nadzór nad funkcjonowaniem biura i zasobami Fundacji,
- opracowywanie budżetu wynagrodzeń, opracowywanie siatki płac, prowadzenie kadr i płac Fundacji,
- udział w kształtowaniu polityki zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju
pracowników, - nadzór nad ochroną danych osobowych pozyskiwanych i przetwarzanych przez Fundację
Od kandydata/ki oczekujemy:
- umiejętności zarządzania pracą zespołu, a także pracą własną,
- umiejętności zarządzania danymi finansowymi, a także procesami w organizacji,
- otwartości w proponowaniu nowych rozwiązań, usprawnianiu i upraszczaniu procedur,
- umiejętności obsługi narzędzi wspierających zarządzanie,
- wykształcenia wyższego, z obszaru finansów, administracji lub prawa,
- doświadczenia w zarządzaniu organizacją pozarządową,
- biegłej znajomości zagadnień związanych z prawno-administracyjnym i finansowym funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
- doświadczenia w realizacji projektów finansowanych ze środków publicznych,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
Proponujemy pracę w wymiarze pełnego etatu.
Wynagrodzenie w przypadku całego etatu w granicach 5700 zł – 7500,00 zł brutto (kwota zależeć będzie od doświadczenia i kompetencji).
Rekrutacja:
I etap:
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego do 26.01.2024 na adres:
W tytule koniecznie: REKRUTACJA – DYREKTOR
Prosimy dodać w CV następujące oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) .
Można dodać również:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ także na potrzeby przyszłych rekrutacji.
II etap:
Po analizie przesłanych dokumentów umówimy się najpierw na rozmowę telefoniczną lub od razu na spotkanie w naszej siedzibie w Koninie.